Učenke v vlogi učiteljice

V sredo, 3. 3. 2019, sta učenki 7. d oddelka Osnovne šole Trebnje, Zala Fišter in Klara Zavrl, za eno šolsko uro prevzeli vlogo učiteljice. V sklopu ur pomoči za učence priseljence, ki se prvo oziroma drugo leto izobražujejo v Republiki Sloveniji, sta za učence priseljence, ki obiskujejo 8. in 9. razred, in za njihove starše izvedli utrjevanje pravil pisanja velike začetnice v slovenščini. Učenkama je pri izvedbi učne ure pomagala učenka 6. c oddelka, Ilma Mejrić, ki je po potrebi poskrbela za prevajanje.

Učenke, ki so se za izvedbo učne ure odločile v okviru interesne dejavnosti medkulturnost in projekta POGUM, so izvedle zanimivo in sproščeno učno uro, kar so tako z besedo kot tudi z aktivnim sodelovanjem potrdili udeleženci.

Zala in Klara sta po izvedeni učni uri povedali, da sta ponosni nase, ker sta premagali začetno tremo in da sta se tudi sami veliko naučili ter pridobili dragocene izkušnje. Povedali sta, da svoje znanje radi delita in se pri tem kaj novega naučita.

Pri pripravi in izvedbi učne ure so učenke razvijale veščine podjetnosti, kot so kreativnost, motivacija in vztrajnost, samoiniciativnost, načrtovanje in vodenje, obvladovanje negotovosti in tveganj, kar je tudi cilj projekta POGUM. Učenke so s svojim etičnim dejanjem storile nov korak v povezovanju lokalne skupnosti.

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost