Plavalni tečaj za učence 4. razreda – Burja

Srečno smo prispeli v Sečo. Nastanili smo se v sobe in se že pripravljamo na kosilo. Po kosilu pa PLAVANJE! 🙂

PONEDELJEK, 18. 10. 2021

Zjutraj smo ob 7.45 odšli iz Trebnjega. Ob 11.20 smo prispeli na cilj v Sečo nad Portorožem. Potem smo vse pospravili v bungalove. Ko smo se razpakirali, smo šli na kosilo. Po kosilu smo šli nazaj v bungalove. Čez 10-20 minut smo šli na bazen. Po kopanju smo odšli na ogled Forma Vive. Potem nam je učiteljica Lili povedala, da so bili zadnji kipi narejeni pred 14 dnevi. In zdaj smo tu. Gremo spat.

Zapisal: Tilen Rogelj

TOREK, 19. 10. 2021

Zbudili smo se, postlali postelje, se oblekli in šli na zajtrk. Po zajtrku smo šli plavat. Ko smo prišli z bazena, smo svojim domačim napisali razglednico. Potem smo imeli turnir Med dvema ognjema. Bili smo že zelo lačni in smo komaj čakali kosilo. Po kosilu smo šivali dišavne vrečke s sivko in soljo. Zvečer smo imeli predstavitveni večer. Prijetno smo utrujeni in gremo spat. Lahko noč.

Zapisale: Veronika Zakrajšek, Neža Bartolj, Klara Retelj, Eva Pekolj, Arabella Glavan, Teja Režen

SREDA, 20. 10. 2021

Prebudili smo se v sončno jutro. Po obilnem zajtrku smo obiskali vrt kaktusov. Videli smo veliko zbirko kaktusov. Po vrnitvi smo plavali. Usvojili smo že veliko novega znanja. Po kosilu smo lepo vreme izkoristili za športne aktivnosti v okolici doma. Dan smo zaključili z večernim sprehodom do Portoroža in nazaj.

ČETRTEK, 21. 10. 2021

Dan smo pričeli z okusnim zajtrkom. Po zajtrku nas je ladjica popeljala do Pirana. Tam smo si ogledali akvarij in Tartinijev trg. Z vrha piranskega zvonika nas je pozdravil Sv. Mihael in nam nakazal, da bo se bo vreme poslabšalo. Posladkali smo se še s sladoledom in se vrnili v dom. Po kosilu nas je čakalo plavanje. Vsi smo bili v pričakovanju večera in plesa. Imeli smo se odlično!

PETEK, 22. 10. 2021

Dopoldan smo preživeli na bazenu. Izvedli smo tekmovanje v plavanju. Po kosilu smo podelili priznanja za najbolj urejeno sobo ter medalje za prva tri mesta na tekmovanju plavanja. Ob 13.30 smo se odpravili proti domu. Ponovno se vam javimo, ko se bomo peljali mimo Šmarja – Sap.

16.00: Pravkar smo mimo Šmarje – Sap. Najprej bomo odložili učence iz PŠ Šentlovrenc, nato učence OŠ Trebnje in na koncu še učence PŠ DNV. Se vidimo kmalu! 🙂

Morda vam bo všeč tudi...